Den Digitale Hotline

Der er hjælp at hente, hvis du har brug for hjælp til digital selvbetjening - også udenfor kommunens normals åbningstid.

På telefon 7020 0000 sidder dygtige medarbejdere klar til at hjælpe dig med selvbetjening.

Hvad kan Den Digitale Hotline hjælpe med?

Hotline vejleder i de digitale selvbetjeningsløsninger, som kommunerne og det offentlige stiller til rådighed, og du kan få hjælp og vejledning til, hvor du skal henvende dig. 

Vi kan eksempelvis hjælpe med:

  • Digital post, e-boks og fritagelser
  • At afklare spørgsmål om pas og kørekort
  • Hjælp til tidsbestilling i Borgerservice
  • MitID
  • Digital flytning
  • Bestilling af sundhedskort (det gule kort) og EU-sygesikring (det blå kort)
  • Digital pladsanvisning
  • Valg af læge / sygesikringsgruppe
  • Udvalgte områder inden for SKAT

Vi er bemandet med medarbejdere fra Borgerservice og kan vejlede dig, men ikke foretage konkret sagsbehandling.

Kvinde i callcenter

Den Digitale Hotline

Tlf. 70 20 00 00

Hjælp til digitale selvbetjeningsløsninger:

Mandag - torsdag 08.00-20.00
Fredag 08.00-16.00
Søndag 16.00-20.00